Mini interviu su wear&swear

2018-07-03        
Tomo Kaunecko nuotr.

Gal jums jau teko matyti Vilniaus (arba nebūtinai) gatvėmis vaikščiojantį jaunimą, pasidabinusį kepurėmis ar džemperiais su iššaukiančiais (ar tikrai?) užrašais?

Pasirodo, tokius užrašus ant drabužių siuvinėja naujai startavusi chebra wear&swear. Už pavadinimo slepiasi Tomo ir Redos duetas, kurie trumpai atsako į mūsų klausimus.

Kaip kilo idėja šiam projektui ir koks jo tikslas?
Kartu seniai galvojom prasukt kažkokią idėją. Ir vieną naktį, negalint užmigt, į galvą atėjo pirma pavadinimas, pragooglinom, ar tokio nėra, nebuvo. Tada sakom, jei wear&swear, tai reikia daryt su keiksmažodžiais. Ir ne tik dėl pavadinimo. Keiskmažodžiai mums ir šiaip ZJBS. Aš iš Panevėžio, Reda iš Naujanų, taip mūsų panetkės ir susiformavo. Visi tai daro, bet ne visi prisipažįsta.
O tikslas – atiduot mamai, kiek ji į šitą įmerkė.

Tomo Kaunecko nuotr.

Beje, ką jūsų mamos galvoja apie tokius užrašus?
Mano mama pamatė džempus, tai nesuprato, bet kai perskaitė, kas ant kepurės parašyta, pradėjo juoktis. Sakė, bendradarbėm padovanos. O Redos mama tiesiog baldielina.

Ar mamos tikrai įmerkė lėšų į šį… „verslą“? Kaip patys traktuojate veiklą? Tikite potencialiomis galimybėmis ar jums tai labiau smagi afera?
O, taip, tikrai. Mamos visada tiki mumis, kad ir kaip besvaigtume. Šiaip, visada galvojom, kad čia yra mūsų dviejų bajeris. Nors gyvuojam labai trumpai, jau buvo ir didelio haipo, ir teko viens kitam pasakyt pašol. Bet mes tikim šituo reikalu ir matom potencialą. Labiausiai mums padeda chebra, kuri rašo ir sako, jūs AXJN. Ir taip, čia afera – labai geras ir tinkamas žodis.

Tomo Kaunecko nuotr.

Kas, jūsų manymu, yra jūsų tikslinė auditorija?
Jaunimas. Jaunas jaunimas. Žinom, kad tai daugiausia panos, 18-25 metų. Labiausiai norim, kad tai būtų kiti miestai, ne tik Vilnius, čia ir taip visko daug.

Nežinau, ar turit vaikų, bet… Kai/jei turėsit, kaip reaguotumėt, kuomet jie nešiotų tokius drabužius ir panašiai kalbėtų?
Tai Redos pirmi žodžiai ir buvo keiksmažodžiai (true story). O mūsų būsimi vaikai nesikeiks tik prie policininko, kunigo ir mokytojo.

Ką jums apskritai reiškia keiksmažodžiai?
Emocijas, nuoširdumą, jausmus. Tą, kad gali būti toks, koks esi. Tikras ir nesuvaidintas. Mes žinom ribas, kada galim sau tai lesit ir kada ne. Bet kai kompanijoj, pasakius blet, tau liepia su muilu išsiplauti burną, tada galvoji kodėl meluoji pats sau. Keiksmažodžiai – iškalbingiau už tūkstantį žodžių.

Kur yra minėtos ribos (anot jūsų)?
Keiksmažodžiai yra labai svarbi visų mūsų tautosakos, kultūros, istorijos dalis, apie kurią garsiai nešnekame, nes, neduokdie, viešas keiksmažodis sugriaus karjerą, išprovokuos keistą žvilgsnį, iššauks pamokančią repliką. Tetos jubiliejus, draugo vestuvės, senelio laidotuvės, klasioko gimtadienis, firmos balius, penktadienio naktis bare, šeštadienio rytas turguj, sekmadienio pietūs prie ežero. Ribos atsiranda tada, kai pradedi bijot. Mes bandom nebijot.

Kas jus žavi užsienio madoje? Balenciaga, Gosha Rubchinskiy ir panašūs šūdai?
Jeigu nebūtų žodžio „šūdai“, tai atsakytume, kad būtent šie abu. Apie Gosha net nežinojom, kol mūsų shooto nepradėjo su juo lygint. Šiaip, dar VERSACE, bet Donatella verktų mus pamačius.

Kokios muzikos klausosi wear&swear?
Kol ruošiamės paleist brandą, važinėjom po miestą ir atsidarę langus klausydavom šito:

Gal jis mūsų ir neatspindi, bet buvo labai geras įkvėpimas.

 

Jau aišku, kad savo arsenale turit ZJBS ir AXJN. Dar mačiau PZDC, NU NX, PX, O KRW ir ПОШЁЛ (dviem kalbom). Kokie jūsų plėtros planai?
Dar yra O BLT ir BBŽ. Pradžioj norim taip išsiplėsti, kad apie mus daug kas sužinotų. Po to turim slaptą limited edition bombą. O tada pašli – pajechali.

 

wear&swear Instagram, Facebook

 

Tomo Kaunecko nuotr.
Interviu Šmotkės Sūru

Leave a Comment

Your email address will not be published.