5082667_1_urn-newsml-dpa-com-20090101-150311-99-01720_large_4_3Kinijos GP buvo pats geriausias lakmuso popierėlis, labai tiksliai parodęs realų komandų pajėgumą sezono pradžioje. Nors rezultatai staigmenų nepateikė, tačiau savaitgalio eigoje netrūko dėmesį patraukusių momentų.

Smagumai prasidėjo pilotams dar neišvažiavus į trasą, kuomet Ferrari komanda vykdydama rėmėjų UPS reklamos kampaniją ant savo bolido sugebėjo užsiklijuoti internetinį personažą Dick Butt.

dickbutt-meme-in-ups-logo-put-on-ferrari-f1-car-for-china-gp-what_2CCPAVXjVEAA6mL4

Po daugelio metų pertraukos, treniruočių metu Kinijoje  pamatėme į trasą išbėgusį faną. Keisčiausia, kad šįkart tai nebuvo protesto akcija, smarkuolis tik norėjo išbandyti vieną iš bolidų. Aišku, galbūt tai tik oficiali kinų versija, o tiesia slypi kažkur už grotų.

Kitą dieną vykusioje kvalifikacijoje Rosbergas pirmą kartą šį sezoną metė rimtesnį iššūkį kolegai Hamiltonui. Tačiau iki pole pritrūko vos kelių šimtųjų sekundės dalių. Nico reakciją į tai puikiai parodo šis pokalbis su lenktynių inžinieriumi:

Po kvalifikacijos Nico pasielgė nelabai taktiškai ir dalį kaltės dėl pole pozicijos suvertė komandai, kuri sesijos pabaigoje per vėlai jį išleido į trasą ir privertė skubėti į greitąjį ratą taip labiau sueikvojant padangas.

Lenktynėse komandų rikiuotė ne ypač stipriai maišėsi ir labai tiksliai atitiko dabartinį lyderių pajėgumą: Mercedes, Ferrari, Williams. Tolimesnį sąstatą paįvairino bolidų gedimai ir pilotų klaidos. Nors Hamiltonas su Mercedes didina savo pranašumą, paskutinis etapas parodė, kad Ferrari pergalė Malaizijoje nebuvo atsitiktinumas ir Europos etapuose su naujais patobulinimais komanda turi realesnę galimybę aplenkti konkurentus. Intriga vis dar išlieka.

Kitas nudžiuginęs momentas – sugrįžusi priešprieša tarp Mercedes pilotų. Spaudos konferencijos metu Nico apkaltino Lewisą, kad pastarasis, taupydamas padangas ir lėčiau važiuodamas, leido per daug priartėti Vetteliui, kuris sustojimų metu galėjo atimti poziciją. Visas pasyviai agresyvus pilotų apsižodžiavimas šiame video:

Vieša Mercedes lenktynininkų priešprieša į čempionatą įnešė taip reikiamos dramos ir autentiškumo. Ypač šioje eroje, kai sporte labai svarbus įvaizdis ir rėmėjai, kai pilotai privalo būti pavyzdingais vaikinais ir labai diplomatiškai kalbėti apie jiems nepatinkančius dalykus. Reikia tikėtis, kad Nico pyktis suteiks agresyvumo ir trasoje. To nuo praeitų metų Belgijos etapo Nico labai trūksta. Po nepatogios spaudos konferencijos buvo įdomu išgirsti ir Mercedes vadovų poziciją. Ją subjektyviai galima perfrazuoti taip: pilotai turi elgtis komandiškai, tačiau jei tai nekelia rizikos pergalei, tuomet mes į tai galime žiūrėti pro pirštus. Taigi vienintelis dalykas, dėl kurio Hamiltonas sulaukė kritikos strėlių buvo šampano čiurkšlė į podiumo mergaitės veidą.

Part-HKG-Hkg10170486-1-1-0

Kinijos GP pozityvai

Ferrari, kurie vis dar išlieka pagrindine Mercedes grėsme. Lotus, kuriems pagaliau pavyko nuskinti pirmuosius taškus. Maxas Verstapenas, kuris nepaisant to, kad yra jauniausias visų laikų pilotas, sugeba ne tik išlaikyti bolidą ant trasos, bet ir pakovoti su daugiau patyrusiais lenktynininkais. Manor, kurie šįkart sugebėjo iki finišo atitempti net du bolidus. Ir, be abejo, Buttono ir Maldonado kova lenktynių pabaigoje.

Kinijos GP negatyvai

Renault variklius naudojančių komandų pragaras tęsiasi. Jau senai neteko matyti taip dažnai gendančių jėgainių. Panašu, kad tai tikrai neišsispręs greitu metu ir Renault teks kantriai priiminėti kritiką iš savo klientų. Pasklido net kalbos, kad Red Bull ieško galimybių keisti tiekėjus dar šio sezono metu.

Motor Racing - Formula One World Championship - Chinese Grand Prix - Race Day - Shanghai, China

Prakaitas

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *