zaidimas_baigtas

Vakar lankiausi šokio spektaklyje Žaidimas baigtas, į kurį pakvietė Laurynas (iš antro karto). Nutariau pasidalinti savo pastebėjimais. Ne dėl to, kad reikia atsilyginti. Labiau atsiklausti skaitytojų „kaip suprasti?“ arba „kokios jūsų interpretacijos?“.

Visų pirma – dėl urbanistinio šokio teatro pavadinimo Low Air. I see what you did there, Laurynas and Airida. O patys tyčiojamės iš Graužinienės audito įmonės Loraudita?

Šiuolaikinio šokio absoliučiai nesuprantu. Tadėl man patogiau buvo įsivaizduoti, kad esu Ado Gecevičiaus solo albumo pristatyme, kur savo gabalų vizualizavimui jis pasikvietė šokėjus. Antraip tas menas būtų beprasmis darželinukų pasimaivymas prieš susirinkusius svečius. Kad būtų lengviau, kiekvienai scenai priskyriau atitinkamą situaciją iš gyvenimo ar žinomo vaizdo klipo.

Taigi, viso spektaklio metu Adas išgaudinėjo garsus. Pagrinde būgnų pagalba, bet neapsiribojo vien jais. Dar buvo trimtas, mikrofonas, įvairūs elektroniniai dyvaisai. Iš esmės jis vaidino tą užsispyrusį bičąWhiplash.

Sheep Got Waxed būgnininko solo albume priskaičiavau apie 7-8 gabalus. Kiekvienam iš jų paruoštos skirtingos vizualizacijos: trijuose skirtinguose kvadratuose, kurių ribas nubrėždavo iš viršaus šviečiantys prožektoriai, paeiliui arba kartu šoko pora šokėjų.

zaidimas_baigtas_airida_laurynas

Štai kokius numerius prisimenu.

Pirmas gabalas – tikrai apie tai, kaip urlaganas spardo žmogų. Kadangi iš dviejų šokėjų plikas buvo tik vienas – nekilo abejonių, kuris vaidino marozą, ane?

Antrame gabale Laurynas vaidino žymiąją sceną apie tai, kaip Mario Balotelli nemoka užsidėti skirtuko. Juokinga? Nelabai. Išradinga? Not really. Įdomų? Tikrai ne. Ir tikrai per ilga scena. Tiek su tuo nesugebėjimu užsimaukšlinti maišo, tiek su Lauryno nusirenginėjimu prieš tai. Na, gal merginoms ir įdomu. Nes vis vien šokėjas, pasportavęs, gražus kūnas…

Tuo tarpu pats laukiau, kad trečiame gabale Airida atsirevanšuos tuo pačiu. Pasiteisino. Striptizo nebuvo, bet patwerkino kaip reikalas. Gal lietuvaičių užpakaliai neprilygsta bėjoncių ir rijanų pasturgaliams, bet white man can twerk. Rasistas? Seksistas? Baikit, tikrai ne.

zaidimas_baigtas_airida

Ketvirtas, jei neklystu, buvo tas gabalas, kurį kiekvienas (net ir Robbie Viljamsas) esam ne kartą sapnavę – kuomet bėgi ir negali pabėgti. Tokią įkliuvimo į spąstus situaciją Laurynas pavaizdavo iš visų keturių pusių.

Toliau buvo keli gabalai, kurių veiksmas vyko trečiame – toliausiai nuo žiūrovų piešiamame – kvadrate. Ten stovėjo apšviestas akvariumas, kuriame Airida mirkė kojas, o vėliau Laurynas… mirkė galvą. Štai čia tai seksizmas.

Paskutinis gabalas – tradicinė situacija iš naktinio klubo, kur apsitvojęs jaunimas didžėjaus prašo „uždėti tą gabalą“ arba „duoti mikrafoną padainuot“.

Epilogo vizualizaciją atliko pats Adas, sušokęs kelis lėto šokio taktus su nematomu partneriu.

Įspūdžiai po spektaklio? Tokie, kaip pasižiūrėjus awkrawd klipą: wtf?!? Kur čia sapnai? Prie ko Julio Cortazar? Maždaug kaip duotum valstiеčiui Autechre paklausyt.

O buvo plojančių atsistojus…

zaidimas_baigtas_airida_laurynas_

Ašaros Teatras

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *