sunday_foot

Kadangi šiandien Europoje futbolo diena, suru.lt kolektyvas nelieka nuošalėje, laiko špygas už Lietuvos klubus ir bando įsivaizduoti, kaip viskas atrodo futbolisto kailyje. Tai padaryti nėra sunku, užtenka  pažiūrėti, mūsų nuomone, geriausią visų laikų kompanijos “Nike” futbolo reklamą “Take It To The Next Level”, režisuotą kiečiausio britų režisieriaus Guy’aus Ritchie.



Anglijos futbolo asociacija įvertino šio klipo originalumą bei populiarumą, tad ilgai nestabdė ir sugeneravo savąjį variantą, pavadintą “Whatever your level”, su mintimi, kad susirasti sau komandą gali kiekvienas.

Bepigu anglams ieškotis komandų gausybėje sekmadienio ar panašių lygų. Žinoma, vieną „Sekmadienio futbolo lygą“ turime ir mes, tačiau, kol LFF vadas Liutauras Varanavičius savo bloge svarsto, kaip sustabdyti perspektyvių  jaunųjų futbolininkų eksportą į užsienį, giriasi gausėjančiomis dirbtinės dangos aikštelėmis, bet jau senokai nieko neužsimena apie normalius gyvos žolės stadionus. Nebūtinai miesto centre, nebūtinai talpinančius 5000 žiūrovų, nebūtinai su tablo ir dirbtiniu apšvietimu. Užtenka ir paprastučių, kad eiliniams „bet kurio lygio“ žaidėjams nereikėtų jaustis taip, tarsi lankytųsi Druskininkų sanatorijų purvo vonių procedūrose.

lt_sunday_foot3

lt_sunday_foot2

foto iš sfl.lt

Ašaros Kinas Prakaitas

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *