Solo Ansamblis praeitą savaitę pristatė naują kūrinį 1, išleido permatomą, gražų ir brangų vinilą RBX, poryt (penktadienį) ruošia koncertą Miestas ant kalno, o šiandien susėdo prie stalo atsakyti ir vaidina politkorektiškus veikėjus bei nesileidžia provokuojami.
Kur dingo balsės SLNSMBLS RBX leidinyje?
Jeigu atvirai tai mes jas išėmėm. Kadangi norėjom sutraukti albumą Roboxai, sutraukėme ne tik kūrinių sąrašą, vizualinį sprendimą, o taip pat ir pavadinimą.
Kodėl į plokštelę nebuvo įtraukti kūriniai Didelis ir Gražus bei Skruzė? Techniškai juk būtų tilpę.
Į plokštelę įtraukti kūriniai, mūsų nuomone, geriausiai atspindi mūsų dabartinį kūrybos etapą.
Pastaruoju metu daugeliui lietuvių parūpo leisti vinilus. Kaip pakomentuotumėte lietuviškų plokštelių kainas? Ba. kainuoja 25 eur (už 4 gabalus), Solo Ansamblis – 28 eur (už 6 gabalus), apie Mamontovą ar Kernagį apskritai neverta užsiminti. Tuo tarpu parsisiųsti pilno metro (pasaulinio garsumo) albumą iš vakarų kainuoja 20 eur (su siuntimu). Nesinori bambėti, bet ar tokia kainodara neatrodo keista?
Apie kitų kūrėjų kūrinius ir jų kainas komentuoti iš mūsų pusės būtų negražu. Mes, kaip klausytojai, gerbiame kitų atlikėjų darbą ir nesvarbu, kiek dainų įrašyta plokštelėje – esame pasirengę sumokėti už kūrėjų darbą, jei tas darbas mums patinka. Na, o mūsų atveju vinilo leidyba kainavo daug, kadangi norėjome, jog gimtų ne vien plokštelė, o visas audio-vizualinis kūrinys/darinys – specialiai plokštelės viršeliui kūrėme skulptūrą, naujai miksavome ir masteringavome garsą ir kt. Ir šiaip, plokštelės išleidimas yra labiau kūrybinio etapo įprasminimas, o ne uždarbis.
Kiek jums yra svarbus Mama apdovanojimas ir ką apskritai manote apie šį renginį?
Kuriame ne dėl statulėlių – per muziką ištransliuojame savo pasaulėžiūrą, kuriame savitą pasaulį. O jei kažkam kyla ranka jį apdovanoti – malonu. Žinoma, labai norėtume Lietuvos muzikiniame gyvenime atsvaros MAMA renginiui. kadangi jis yra populiariosios muzikos ir populiaru žmonių – „žvaigždžių“ – renginys, kuriame jautėmės kaip ne savame laive.
80 procentų jūsų klausytojų yra moteriškos giminės, tai patvirtina ir dalyvių mūsų surengtame konkurse statistika. Kaip paaiškintumėt šį fenomeną?
Merginos yra drąsesnės ir veiklesnės – gal todėl?
Kokios jūsų rekomendacijos tiems, kas skundžiasi, jog negali atmatyti šito?
Tai yra praeitas mūsų kūrybos etapas. Visa, ką darėme su Solo Ansambliu yra ilga ir įvairi patirtis, be kurios nebūtume tokie, kokie esame dabar. Dabartinis etapas taip pat bus praeitas, ir galbūt kažkas ateityje skųsis, jog negali atmatyti šito.
Kokios yra lessons learned, kurias iš aktorinės patirties panaudojote Solo Ansamblio veikloje?
Kompozicijoje mums tikriausiai padeda tai, kad mes suvokiame dramaturgijos principus. Teatre, kaip ir muzikoje, yra ugdomas sugebėjimas savo vidinius išgyvenimus paversti materija. Be to – teatre išmokome komandiškumo, bendravimo etikos bei pagarbos vienas kitam. Požiūrio į scenos kultūrą.
Ar, jūsų manymu, Keistuolių teatras galėtų tapti Kraftwerk (atmetus parodijos žanrą)?
O kam Keistuoliams reiketu tapti Kraftwerk?
Susimatykime penktadienį ant kalno.
puikūs klausimai, gaila, bet labai vidutiniški atsakymai
ha. nebuvau matęs, tas gabalas darželis toks nuoširdžiai lietuviškas ir antikvarišikai kašpirovskiškai aktoriškas, panašu, kad daug geresnis už dabartinę kūrybą.