Mini interviu su Redshape

2009-10-15        

Redshape_01

Pirmadienį (spalio 12 d.) pasirodė debiutinis kaukėto prodiuserio Redshape albumas The Dance Paradox. Pagaliau, po keliolikos labai sėkmingų EP ir singlų. Likome taip sužavėti albumu, kad negalėjome atsispirti pagundai pakalbinti paslaptingą asmenybę.


[audio:https://www.suru.lt/srwrd/wp-content/audio/Redshape_-_Bound_(Part_1_and_2).mp3]

Redshape Bound (Part 1 & 2)

Viso albumo jau galima pasiklausyti čia.


Suru.lt jau ragavo tavo naują albumą ir mano, kad receptas jam buvo toks: 40% Berlyno, 40% Detroito, 15% Kubrick/Lynch daikčiukų ir 5% Depeche Mode. Kokius iš tikrųjų naudojai ingredientus ir proporcijas tokiam nuostabiam pyragui iškepti?

Iš tikrųjų šie ingredientai (išskyrus Depeche Mode) labai gerai apibrėžia mano asmenybę kaip atlikėją. Taigi, klausimą formuluočiau taip: „kaip skambėtų 40% Berlyno, 40% Detroito, 15% Kurbiko ir 5% Froido miksuojančio atlikėjo albumas?“. Manau, jis skambėtų kaip The Dance Paradox. Albumo gamybos procesą geriausiai apibūdintų gili kelionė į per ilgus metus susikaupusį mano muzikinių įkvėpimų bedugnę.

Redshape_promo_02


Tikras paradoksas, kad The Dance Paradox skamba tamsiai ir bauginančiai tačiau tuo pat metu yra išjudinantis ir šokamas. Kaip tau pavyko tai pasiekti?

Kaip ir mano singluose taip ir albume šis balansas man buvo labai svarbus. Stengiuos, kad mano muzika pasakotų istorijas ir pakviestų klausytoją kelionėn. Šokis kelionės metu – geras pašalinis efektas. Visuomet derinu gabalą „šokiams“ (kad jame būtų tiek menas, tiek šokių aikštelė) tik po to, kai jis yra pabaigtas ir yra sukurtos aranžuotės. Antraip atsiranda pavojus užstrigti ilgam bandant įskiepyti meną į šokinį gabalą.


Papasakok apie savo sapnus.

Sudėtingas, fantazijų kupinas stuff’as, kurį tikrai sunku būtų suvokti. Ko gero, geriausiai juos apibrėžtų žodis „kelionės“.


Kodėl naudoji analoginę aparatūrą vietoj skaitmeninės?

Nenaudoju analoginės vietoj skaitmeninės. Stengiuos naudoti geriausius sprendimus iš abiejų pasaulių. Redaguojant signalą teikiu pirmenybę realiems instrumentams. Tačiau, aišku, naudoju ir kai kuriuos VST plugin’us. Muzikoje svarbiausia – ne tai, ką naudoji, o idėjos, kurias generuoji ir tai, kaip gerai sugebi jas realizuoti.


Kokia tavo pagrindinė priežastis dėvėti kaukę?

Ji man suteikia laisvę.

Redshape_02


Pfadfinderei darė apipavidalinimą tavo albumui. Jie taip pat pagamino nerealią vaizdo medžiagą gyviems Moderat pasirodymams. Ar yra koks nors ryšys tarp tavęs ir Moderat trijulės? Ką manai apie jų muziką?

Negalėčiau pasakyti, kad yra kažkoks realus ryšys. Sutikau juos Bloc Weekend festivalyje Anglijoje ir nuo to laiko užsimezgė draugiški ryšiai su vienu iš Pfadfinderei vadovų. Taigi, visumoje artwork’o gamyba buvo draugiškas/kūrybinis procesas.

Pirmą Moderat pasirodymą pamačiau Leipcige ir buvau sužavėtas muzikos ir grafikos sąveikos jėga.

Redshape_-_The_Dance_Paradox

Kada atvažiuosi pagroti Lietuvoje? Ar norėtum?

Atvažiuoju lapkričio 6 dieną į Vilnių ir jau dabar laukiu.


Tik po interviu sužinojome, kad Redshape tikrai atvaro. Tai bus Vibrator renginys Gravity klube. Nenorėdami atidengti paslaptingumo skydo nuo Redshape personos nerašysime apie spekuliacijas, jog tikroji muziko pavardė yra Sebastian Kramer. Juk patys girdit, kad jųdviejų muzika visai nepanaši, ane?


Bangos Interviu Sūru

Leave a Comment

Your email address will not be published.