Pernai pasirodęs Splitting The Atom EP perspėjo, kad Massive Attack negaluoja.
Ilgagrojis parduotuvėse atsirado vasario 8 dieną. Tad visą savaitę įdėmiai klausomės kas jame vyksta. Nes juk neužtenka pasakyt „šūdas“ ir pamiršti. Nes juk Massive Attack…
Aptariamą albumą Robet Del Naja (tas baltasis dueto narys) iš pradžių (kai Weather Underground jau buvo pabodęs albumui dar nepasirodžius) norėjo diktatoriškai pavadinti Hell Ego Land. Vėliau buvo apsistota ties vokišku archipelagu Heligoland.
Tai kas gi jame vyksta?
Visų pirma 10-ties vagonų traukinys veža (labiau stumia) nemažai high-profile svečių. Tarp jų: TV on the Radio, Elbow, Mazzy Star, Blur vokalistai, jamaikietis Horace Andy (be jo balso nepasiejo nei vienas MA albumas), buvusio grupės nario Tricky (įtariame, kad viršelyje Del Naja bandė nupiešti būtent jį) ilgalaikė bendradarbė Martina Topley-Bird ir kitokio plauko muzikantai nuo Portished gitaristų iki LCD Soundsystem narių.
O be to? Kaip ir nieko.
Modernių įrankių pagalba kruopščiai suprogramuotos dainų aranžuotės skamba matematiškai preciziškai, bet jose nėra to gyvumo iš seniau. Nėra sodrumo. Jos… plastmasinės.
Štai užsimetu legendinį Blue Lines (klausyti Safe From Harm) ir pulsuojanti boso linija iškart priverčia linguoti. Šiandien, kaip ir prieš 19 metų.
Joks iš Heligoland kūrinių taip nebemoka.
Kažką panašaus bando išspausti Girl I Love You, bet ir jis tėra Mezzanine (klausyti Angel) šešėlis.
Net ir mūsų mėgstamiausių naujos plokštelės kūrinių Atlas Air ir Paradise Circus pagrindą sudaro primityvios klavišinių kilpos (nesvarbu, kad sugrotos Damono Albarno), o riebias „bačkas“ keičia plokštieji pliaukštelėjimai (kas išties lengvai nuspėjama, nes nūdien „madinga“). Abejojame, kad gerbėjai būtent šito laukė 7 metus…
Per tą laiką buvo galima pagimdyti du Mezzanine.
Vis dėl to.
Atmetus priekaištus ir pamiršus grupės įpareigojantį statusą.
Albumas juk nėra toks šūdinas, kokį pranašavo minėtas Splitting The Atom EP.
Pažvelkim į jį kaip į visiškai nežinomos grupės debiutinį darbą (nors tai sunkiai įmanoma). Tebūnie atmosfera čia kiek švelnesnė, nei ankstesniuose Massive Attack plokštelėse (nu jo, palyginimai matyt neišvengiami), o jausmų diapazonas siauresnis. Ir vis tiek šis darbas aplenktų daugelį šiuolaikinių elektronikos žvaigždučių veikalų.
klipas tai žoskas toks…
“Biški” video blaško nuo muzikos 😀 Tikriausiai norėjo perspjaut Rammstein’ų “Pussy”. Bad move for them
tikrai blogas palyginimas su “pussy”, žmogau. nebent tavo minčių koncentratas eina tik į pimpalus ir putes.
video tikrai neblaško, labai įdomiai papildo, kelia minčių apie emocinius žmogaus išgyvenimus.šokiruoja, bet kitaip.
a) Tai mano asmeninė nuomonė. b)papildo ką? Lyrics, į kuriuos man iš pirmo karto buvo sunku įsiklausyt?:)) For example, NIN’ų “Happiness is Slavery” – ten tiek vaizdas, tiek muzika, tiek lyrics organiškai susilieja. Šitam klipe man to trūko – vien tik kai ji pradeda šnekėti dėmesys nukrypsta į jos šneką. Jeigu klipo ašis yra jos samprotavimai – ok, bet tuomet muzika tampa atnraeilė
“nebent tavo minčių koncentratas eina tik į pimpalus ir putes.” – šitam neturiu ką atsakyti, bet kadangi šitam klipe yra explicit momentų, tai matyt jie tam čia ir yra, kad nukreipt mintis ta vaga bent iš dalies, tad mano reakcija yra natūrali.
Keista, o man “Heligoland” žiauriai patiko. Nors ir aš esu labai didelis “Mezzanine” albumo gerbėjas.
Oh boy…I love the camera too, so does that mean i have to make some fuck movies 😀 ???
I’m sure you should give it a try
anyone whant to join? 😀