Tai techno albumas, apie kurį dabar šneka beveik visi. Sandwell District darbas Feed-Forward, išleistas tokio paties pavadinimo įrašų studijoje, nuneša į gilų tranzą. Apžvelkime kodėl.

1. Sąstatas. Function (David Summer) ir Regis (Karl O‘Connor) talkinami kolegų Juan Mendez ir Peter Sutton. Du britų techno prodiuseriai, liečiantys muzikines lubas. Fukcija veikia viena, o Karl‘as dirba su šlovės bangas skrodžiančiu Surgeon projekte British Murder Boys. Daugiau kompetencijos aptarinėti ir nebereikia.

2. Albumo idėja. Feed-forward principas tiek vadyboje, tiek psichologijoje, tiek technikoje suprantamas kaip išankstinis ryšys. Šis albumas yra pirmasis, galima teigti, išbaigtas darbas Sandwell District įrašų studijoje, už kurio šturvalo stovi minėtieji atlikėjai. Savo plokšte, išleista prieš albumą jie uždavė nuomonę klausytojams apie jų išskirtinės kokybės bei pilnumo darbą netolimoje ateityje. Ši muzika išleista (bent jau kol kas – griežtai) viniliniu pavidalu, kurio kaina šiek tiek kandžiojasi. Tačiau tai tik parodo vyrų pasitikėjimą savo darbu.

3. Pats jis. Juk nebūtinai turi būti naudojama taisyklė 4/4 + ~130 b/min norint albumą pavadinti technačišku.  Nepaisant kelių eksperimentinių, beritmių kompozicijų, tai yra visiškas industrinės aplinkos koliažas. Savo skaidrumu kiek priminė Monolake, Holger Flinsch šaltumą bei dantytų melodijų sukuriamas emocijas. Feed-forward yra svaiginamoji priemonė, kurią klausyti galima dvejopai, dėl jos gilumo – ji gali tikti ir miegamajame, tačiau įsiklausius į tempinę jos dalį, gali būti naudojama kaip vakarėlio užvedamasis pradininkas. Labiausiai patiko, kad nenaudojama tipinių, populiarių LFO efektų, kurie pastaruoju metu dažnai sklando naujai išleidžiamuose minimal tech įrašuose. Naudojamos tamsios, labai svaigios, kartu lengvai šiurkščios melodijos, dirginančios kasdienes mintis ir padedančios suvokti šviežios muzikinės vizijos dydybę autorių akimis.

Bangos Šviežia

One reply to “Sandwell District išankstinis ryšys”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *